Trening na siłowni i mój plan treningowy

Ostatnio przerzuciłam się od „machania nogami” przed monitorem komputera na siłownię. Uważam, że taki trening da świetne rezultaty. Przynajmniej takie o jakie mi chodzi. Treningami w domu już się zaczęłam powoli nudzić i postanowiłam przerzucić się na bieżnie, strefę wolnych ciężarów i maszyny.

Zmęczyło mnie ćwiczenie między moim chłopakiem, włączonym telewizorem i biegającym psem pod nogami który podgryzały mi matę i chciał się bawić. Na siłowni przynajmniej się zamykam i mnie nie ma dla nikogo. To jest mój czas na ćwiczenia. Mogę się skupić i posłuchać głośno muzyki nikomu nie przeszkadzając. Cały weekend spędziłam właśnie w taki sposób. W jeden dzień robię ręce w drugi plecy i w trzeci nogi. Jeden dzień odpoczywam. Następnie dwa dni mam treningi cardio. Znów odpoczynek i trening siłowy. Mam to rozplanowane i będę się tego trzymać.

Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować mój plan treningowy na siłowni. Ja robię 3 serie po 8 razy. Pamiętajcie o rozgrzewce przed i rozciąganiu po.

 

PRZYSIADY ZE SZTANGĄ NA BARKACH

PRZYSIADY WYKROCZNE

„NOŻYCE”

ODWODZENIE NÓG W TYŁ

ŚCIĄGANIE NÓG W SIADZIE

„MARTWY CIĄG” NA PROSTYCH NOGACH

WYPYCHANIE CIĘŻARU NA SUWNICY

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Znajdź nas na FB