Ćwiczenia na jędrny biust

Sądzę, że każda z nas marzy o pięknym, jędrnym biuście. Oczywiście nie jesteśmy w stanie powiększyć piersi ale jesteśmy w stanie je trochę podnieść. Można tego dokonać ćwicząc mięśnie podtrzymujące piersi, ponieważ same piersi są zbudowane z tkanki tłuszczowej.

Przedstawię Wam cztery ćwiczenia wspomagające. Każde ćwiczenie powtarzajcie 10-12 razy w 3 seriach. Możecie je wykonywać z hantelkami (co jest zdecydowanie wygodniejsze) lub jeżeli nie macie z 1,5 litrowymi butelkami wody.

PIC: Healthy and Natural World

Pierwsze ćwiczenie to uginanie rąk w półprzysiadzie. Na zdjęciu obok widzicie pozycję wyjściową i końcową. Kolejnym krokiem jest ugięcie łokci i wypchnięcie ich do tyłu tak że hantelki znajdą się na wysokości biustu.

Drugim ćwiczeniem jest przyciąganie rąk do bicepsu i w górę. Stoimy w rozkroku na szerokość bioder.

Trzecim ćwiczeniem są rozpiętki w staniu. Stoimy w rozkroku na szerokość bioder, dłonie przy biodrach. Następnie unosimy ramiona w bok i powracamy na do pozycji wyjściowej.

Czwarte i ostatnie ćwiczenie to wyciskanie z przysiadu.

Nie zajmują te ćwiczenia aż tak dużo czasu, a myślę że warto. Zupełnie inaczej nasze biusty będą się prezentowały w stroju kąpielowym. Jestem również pewna, że nasi mężowie/chłopacy będą zadowoleni z efektów tych ćwiczeń.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Znajdź nas na FB